Mēs izmantojam sīkdatnes, lai nodrošinātu, ka sniedzam vislabāko pieredzi mūsu tīmekļa vietnē. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes. Lasīt vairāk

Visilgāk kalpo tas, par ko ikdienā rūpējamies – arī tehnika nav izņēmums. Tāpēc piedāvājam ne tikai palīdzību audiovizuālo iekārtu izvēlē un uzstādīšanā, bet arī to apkopi, uzturēšanu un servisu, kā arī lietotāju atbalstu klātienē un neklātienē.

Lai jūs būtu pārliecināti par to, ka uzņēmuma vai organizācijas tehnika vienmēr ir darba kārtībā, esam sagatavojuši atšķirīgus pakalpojumu veidus, kas ļaus izvēlēties tieši jums noderīgāko servisu. Informācijā par katru sadaļu apkopoti būtiskākie klienta ieguvumi, izvēloties mūsu speciālistu palīdzību ikdienas darbā. 

PakalpojumsApraksts
Uzturēšana
  • Regulāra tehnikas apkope un darba kārtības pārbaude
  • Projekcijas attēla ģeometrijas regulēšana
  • Programmatūras atjaunināšana
  • Displeju krāsu kalibrācija
  • Tipiski biežāk bojātu sastāvdaļu, piemēram, pieslēgumu vietu, komponenšu nomaiņa
Serviss
  • Audiovizuālo iekārtu remonts un ekspluatācijā nolietoto detaļu nomaiņa, piemēram, projektoru lampas u.c.
Lietotāju atbalsts
  • Klientu konsultācijas telefoniski, videokonferencē vai izmantojot citus saziņas rīkus
  • Izbraukumi pie klienta, klātienes konsultācijas
  • Apmācības
  • Neklātienes atbalsts – lietotāju rokasgrāmatas, tehnikas lietošanas instrukcijas
  • Tehniskais atbalsts apjomīgu pasākumu laikā

Kāpēc ir būtiski uzticēt tehniku profesionāļiem?

Izmaksu kontrole un zemāki izdevumi. Ja vien Jūsu uzņēmumam nav nepieciešams pilna laika darbinieks, kuru iespējams nodarbināt vienas slodzes apjomā, ārpakalpojums ir lētāka izvēle. Jāņem vērā arī tas, ka viens speciālists nevar pārzināt visu audiovizuālo risinājumu tehnisko specifikāciju un biežākās ķibeles. Tas nozīmē, ka var nepietikt ar vienu darbinieku – nepieciešami vairāki dažādu līmeņu profesionāļi. Šādā situācijā darbinieku izmaksas tikai tehnikas uzturēšanai vien ir augstākas par regulāru sadarbību ar ārpakalpojuma sniedzējiem. 

Zināšanas un kompetence. Vai jūs esat saskārušies ar situāciju, kad licencētā autoservisā jau pēc problēmas apraksta speciālisti zina, kura ķibele konkrēto auto modeli varētu būt piemeklējusi? Ar tehnikas apkopi un servisu ir līdzīgi – mūsu ikdienas darba fokuss ir visdažādāko ražotāju ierīces, to uzstādīšana, konfigurācija vienotās sistēmās un komunikācija ar klientu. Tāpēc mēs esam pārliecināti par to, ka uzņēmuma 20 gadu pieredzes laikā esam ieguvuši visas nepieciešamās prasmes, lai parūpētos arī par Jūsu tehniku. 

Visus augstākminētos pakalpojumus iespējams pielāgot un modificēt, atkarībā no Jūsu vajadzībām, organizācijas lieluma un tehnikas apjoma. Plašāk par mūsu piedāvājumu, tā izmaksām un sadarbības iespējām uzziniet, sazinoties ar mūsu speciālistiem

Raksti. Mēs atbildēsim!